پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228217
۹ نفر از متهمين درگيري قلعه کامکار قم بازداشت شدند
تاریخ انتشار : 1396/03/28 21:01:19
نمایش : 1249
دادستان قم گفت: تعداد ۹ نفر از متهمين مربوط به پرونده نزاع دسته جمعي خانوادگي در قلعه کامکار قم بازداشت شدند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به نقل از دادسراي عمومي و انقلاب قم، مهدي کاهه اظهار داشت: در جريان پرونده درگيري خيابان ۱۶ متري شهيد غفاري که در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقيقه مورخه ۲۱ خردادماه ميان دو همسايه با سلاح سرد صورت گرفت، يک نفر فوت و ۵ نفر مصدوم شدند که يکي از مصدومين به دليل شدت جراحات به تهران منتقل شد.

وي افزود: در روند تحقيقات اين پرونده تا کنون ۹ نفر از متهمين دخيل در درگيري بازداشت شدند.

همچنين دادستان قم اضافه کرد: تحقيقات براي مشخص شدن ابعاد کلي و نهايي اين پرونده ادامه دارد و اکنون آرامش به منطقه بازگشته است.

برخورد قاطع دستگاه قضايي با متهمين غرق شدن طفل ۸ ساله

دادستان قم همچنين اظهار داشت: دو نفر از متهمين حادثه دلخراش غرق شدن کودک ۸ ساله در استخر بازداشت و روانه زندان شدند.

در تاريخ ۲۱ خردادماه سال جاري در ساعت ۱۷، طفل ۸ ساله‌اي به نام محمد صادق. ع جهت شرکت در کلاس‌هاي آموزش شنا در مجموعه استخرهاي شهر قم واقع در منطقه پرديسان حضور يافته که متأسفانه در اثر کوتاهي و بي مبالاتي مربي و نجات غريق، طفل دچار غرق شدگي گرديده که بلافاصله به بيمارستان اعزام، متأسفانه اقدامات پزشکي نتيجه‌اي در بر نداشته و پس از چند روز بودن در کما، طفل ۸ ساله فوت گرديد.

کاهه در اين رابطه افزود: دستگاه قضايي بلافاصله با خاطيان اين امر برخورد و در اين راستا دو نفر از عاملان اين حادثه بازداشت و روانه زندان شدند و مجموعه استخر مذکور نيز پلمپ گرديد.

وي افزود: همچنان جزئيات بيشتر اين حادثه در دست بررسي و چنانچه مشخص گردد افراد ديگري در اين راستا مرتکب تقصير شده و نظامات را رعايت نکرده‌اند، طبق موازين قانوني با آن‌ها برخورد خواهد شد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html